Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies (viz Podmínky používání). Cookies jsou nutné pro fungování webu. Rozumím

Elektronická správa

Součástí poskytovaných služeb je zpřístupnění údajů zpracovávaných správcem prostřednictvím internetu.

Dle našich zkušeností přispívají  tyto služby ke zvýšení transparentnosti správy a efektivnější komunikaci  mezi klientem a správcem. Umožnosti snadnou kontroly činnosti pro členy kontrolní komise či revizory. Umožnosti okamžité reakce na podněty odkudkoliv. Samozřejmostí je zabezpečený přístup pouze pro oprávněné osoby.

Správa on-line

 K prohlížení údajů o Vašich nemovitostech, stavu finančních prostředků, stavu neplatičů, fakturace, stavu povinných revizí nabízíme klientům službu Správa on-line. Tato služba je k dispozici určeným zástupcům vlastníka domu.  Pro Vaši představu jsme připravili malou ukázku. Následujícím odkazem budete přesměrováni na přihlašovací stránku. V případě potíží či nejasností kontaktujte technickou podporu . Pro vstup do systému použijte tyto přihlašovací údaje :

  Optimalizováno pro prohlížeč       

Firefox

Firefox



Webové stránky

 Nabízíme také pro své klienty možnost vytvoření vlastního informačního portálu, který může sloužit jako zdroj informací nejen například pro členy družstev nebo i pro samotné nájemníky. Zde mohou být informování o různých aktualitách, plánovaných změnách nebo i o výsledcích shromáždění vlastníků apod..

Malou prezentaci naleznete zde na http://www.ikon.eu/ukazka

Jedná se o stránky napojené na jednoduchý publikační systém umožňující kompletní správu nad obsahem a to bez další znalosti tvorby webových stránek.  Pro správu nad obsahem vám stačí základní znalosti práce na PC a minimální znalost s textovým editorem jako je MS Word.

Pokud jste naším klientem a máte zájem o takový portál, napište nám na podpora@ikon.cz. V krátké době stránky zřídíme, zašleme přihlašovací údaje a můžete začít.

HELPDESK

je systém postavený na webovém rozhraní, které umožňuje uživatelům přístup odkudkoliv, kde je možnost připojení k internetu, stejně tak jako běžné internetové stránky.  Funguje i na tabletu či mobilu.
Tento nástroj nám především umožní řešit problémy a požadavky mnohem rychleji, efektivněji a přehledněji než tomu bylo doposud a proto věříme, že
bude přínosem i  pro vás.

Výhody služby:

  • možnost zadávat požadavky  on-line
  • sledování  průběhu řešení Vašeho požadavku
  • osobní zodpovědnost
  • přehled o všech požadavcích a průběhu jejich řešení
  • informovanost všech zúčastněných
  • včetně příloh (fotografie, dokumenty ..)

    … a mnoho dalších 



Aktuality

02/23 Zveřejnění průměrné roční míry inflace 11.01.2023

Věc: Výpis ze statistického zjišťování
Průměrná roční míra inflace vyjádřená přírůstkem průměrného indexu spotřebitelských cen
(CPI – Consumer Price Index) za 12 měsíců roku 2022 proti průměru 12 měsíců roku 2021

01/23 Mzdová agenda od 1. 1. 2023 10.01.2023

Minimální mzda v roce 2023 – vláda se rozhodla zvýšit minimální měsíční mzdu na 17 300,- Kč a minimální hodinovou sazbu na 103,80 Kč.

05/22 !!! Zrušeno nařízení vlády č. 263/2022 o příspěvku na úhradu nákladů za elektřinu, zemní plyn a teplo 06.10.2022

Bylo zrušeno nařízení vlády č. 263/2022 o příspěvku na úhradu nákladů za elektřinu, zemní plyn a teplo tedy tzv. Úsporný tarif pro bytové domy

04/22 Úsporný tarif pro bytové domy 30.08.2022

Příspěvek na elektřinu a plyn, teplo pro zákazníky v bytových domech, kalkulačka . Předání počtu bytů distributorovi je nutnou podmínkou pro získání příspěvku.

03/22 Tisková zpráva MMR 11.04.2022

Lidé mají právo na přesné a jasné vyúčtování za teplo a teplou vodu

02/22 Poplatek za komunální odpad Praha 10.01.2022

S účinností od 1. ledna 2022 vstupuje v platnost nová obecně
závazná vyhláška č. 17/2021 Sb. hl. m. Prahy, o místním poplatku za odkládání komunálního
odpadu z nemovité věci, a zároveň dochází ke změně systému správy poplatku za…