IKON - Volná místa

Volná místa

Do našeho týmu hledáme pracovníky na pozice :

Pro základní orientaci uvádíme výtah z pracovní náplně. Pokud Vás některá z uvedených pozic zaujala, zašlete svůj životopis a kontaktní údaje na rychlý kontakt.

Energetik

  • pravidelně vyhodnocuje spotřeby energií v budovách klientů společnosti, navrhuje optimalizaci otopných a regulačních křivek a jednotlivých tarifů a odběrových diagramů;
  • připravuje podklady pro výběrová řízení na dodavatele elektrické energie a plynu a dodávek tepla (dále jen média), podílí se na jejich vyhodnocení;
  • zpracovává a předává předepsané výkazy podle sjednaných obchodních podmínek a platné legislativy České republiky;
  • každoročně projednává obchodní podmínky distribuce médií s jednotlivými dodavateli a kontroluje kvalitu jejich plnění;
  • kontroluje věcnou a formální správnost příslušných dokladů (zejména faktur za dodávku jednotlivých médií);
  • zabezpečuje poradenskou činnost v případě změn instalovaného příkonu technologických zařízení;
  • zabezpečuje v pravidelných intervalech (měsíc, rok) zpracování výkazů o spotřebách jednotlivých energií, zajišťuje statistické vyhodnocování jednotlivých údajů;
  • navrhuje optimalizační opatření ke snížení spotřeb médií;

Referent správy nemovitostí - provozní technik

  • pečuje o provozuschopnost stanoveného bytového a nebytového fondu, provádí preventivní technické prohlídky objektů,
  • zajišťuje potřeby běžné údržby a oprav a navrhuje opravy, rekonstrukce a modernizaci objektů
  • vystavuje objednávky resp. uzavírá smlouvy na provedení konkrétních dodavatelských prací, a to do předpokládané výše 5.000,- Kč na opravu;
  • kontroluje plnění dodavatelem prováděných prací a provádí jejich fyzickou přejímku;
  • plánuje termíny provedení technických revizí tak, aby byly v souladu s příslušnými ČSN a zajišťuje odstraňování závad zjištěných při těchto technických revizích;
  • kontroluje faktickou i formální správnost přijatých faktur za opravy i za dodané služby;
  • sleduje průběh záručních lhůt a zajišťuje reklamační řízení;
  • provádí přejímky uvolněných bytů, nebytových prostor a místností nesloužících k bydlení a podle pokynů vedoucího pracovníka je po provedení příslušných úprav předává novým uživatelům;
  • prověřuje dlouhodobě neužívané prostory v domech a navrhuje potřebná opatření, směřující k využití těchto prostor;
  • navrhuje a projednává s uživateli opatření vedoucí k modernizaci bytů a společných prostor domu, případně navrhuje doplňování nebo výměny zařizovacích předmětů;
  • zajišťuje a kontroluje projektovou dokumentaci a potřebné doklady ke stavebním kolaudačním řízením;
  • sleduje a kontroluje včasnost, úplnost a kvalitu dodaných služeb a o těchto poskytovaných službách a jejich případném omezení informuje uživatele;
  • udržuje osobní kontakt s uživateli a vyřizuje záležitosti, týkající se problematiky bytů a společných prostor domů jimi užívaných;
  • vede předepsanou technickou evidenci a doplňuje nové údaje do pasportů svěřených domů, bytů, nebytových prostorů a místností nesloužících k bydlení;
  • spolupracuje s účetní při vedení evidence nákladů za dodané služby do jednotlivých objektů a stanoveným způsobem využívá výpočetní techniku ke sledování nákladových položek i položek předpisu nájemného;
  • sleduje evidenci neplatičů a navrhuje jednotlivé dlužníky k upomenutí nebo podání žaloby o vyklizení bytu;
  • v případě vzniku právních sporů zajišťuje příslušné podklady pro výkon soudních rozhodnutí;
  • v případě změny vlastnických práv k celé nemovitosti nebo k její jednotlivé části (bytu nebo nebytovému prostoru) zajišťuje příslušnou dokumentaci;
  • vede evidenci předpisu nájemného svěřeného domovního fondu, dle příslušné legislativy provádí výpočet nájemného jednotlivým nájemníků včetně předpisu záloh za služby;
  • obsluhuje výpočetní techniku při zpracování určených evidencí;
  • vyřizuje běžnou korespondenci s uživateli týkající se svěřené oblasti;
  • zajišťuje plnění dalších úkolů v kvalitě a termínech podle pokynů bezprostředně nadřízeného pracovníka a podle závazných interních předpisů vydaných organizací.

Ekonom

  • vede evidenci předpisu nájemného svěřeného domovního fondu, dle příslušné legislativy a pokynů zástupců vlastníka provádí výpočet nájemného včetně předpisu záloh za služby jednotlivým vlastníkům a nájemníkům;
  • udržuje osobní kontakt s vlastníky a nájemníky a vyřizuje záležitosti, týkající se problematiky předpisu nájemného bytů a jimi užívaných prostor;
  • sleduje evidenci neplatičů a jednotlivé dlužníky upomíná;
  • ve stanovených termínech předkládá zástupci vlastníka přehled neplatičů včetně kopii upomínek a předkládá návrhy na žalobu s celkovým vyčíslením dlužné částky, a to včetně podrobného rozpisu jednotlivých dlužných částek a příslušenství k dluhu;
  • v případě vzniku právních sporů z jiných důvodů než jakým je neplacení nájemného zajišťuje příslušné podklady pro výkon soudních rozhodnutí;
  • v případě výskytu pohledávky, kterou lze z různých důvodů označit za nedobytnou, předkládá tuto pohledávku zástupci vlastníka k odpisu zároveň se zdůvodněním vzniklého stavu;
  • vyřizuje běžnou korespondenci s uživateli týkající se svěřené oblasti;
  • ve spolupráci s provozním technikem kontroluje faktickou i formální správnost přijatých faktur za opravy i za dodané služby;ve spolupráci s provozním technikem zpracovává dodané faktury dle jednotlivých účetních okruhů a provádí kolaudaci na jednotlivá fakturační střediska;
  • spolupracuje s provozním technikem a účetní při vedení evidence nákladů za dodané služby do jednotlivých objektů a stanoveným způsobem využívá výpočetní techniku ke sledování nákladových položek i položek předpisu nájemného;
  • zpracovává veškeré podklady pro provedení ročního vyúčtování zálohově hrazených plateb a služeb a předkládá je zástupcům vlastníků;
  • osobně se podílí na vedení reklamačního řízení s nájemníky, družstevníky a vlastníky v důsledku vyúčtování zálohově hrazených služeb;
  • obsluhuje výpočetní techniku při zpracování určených evidencí;
  • zajišťuje plnění dalších úkolů v kvalitě a termínech podle pokynů bezprostředně nadřízeného pracovníka a podle závazných interních předpisů vydaných organizací, které upravující pracovní činnost tak, aby byla v souladu se všemi specifiky, které vyplývají z uzavřených obchodních vztahů organizace v dané lokalitě;

Účetní

  • zajišťuje platební styk (příkazy k úhradě, trvalé příkazy, ve zvláštních případech výběr nebo vklad hotovosti) s příslušným bankovním úřadem resp. odpovídá za včasné vyhotovení příslušných platebních dokladů;
  • zpracovává klientem nebo vedením organizace požadované statistické údaje;
  • vede evidenci faktur za provedené práce i faktur za dodané služby a kontroluje jejich formální správnost, a to zejména na výši dodavatelem účtované sazby DPH;
  • zajišťuje evidenci jednotlivých došlých plateb a odpovídá za faktickou správnost přiřazení těchto plateb k předpisům;
  • v případě plateb přes kontroluje částky zasílané inkasním střediskem pošty na příslušný běžný účet;
  • zpracovává pravidelné účetní uzávěrky podle metodiky platné pro příslušný účetní okruh
  • zpracovává roční účetní uzávěrky a připravuje podklady pro zpracování daňového přiznání;
  • vede evidenci všech daňových povinností jednotlivých klientů organizace;
  • obsluhuje výpočetní techniku při zpracování určených evidencí;
  • vyřizuje běžnou korespondenci s uživateli týkající se svěřené oblasti`

zpět na volná místa

Kontaktní formulář

Na váš dotaz odpovíme nejpozději do 24 hodin. Děkujeme.


777 757 183

Volejte v pracovní dny 8:00-16:00 hodin.

Aktuality

(03/17) Změna adresy provozovny Praha 2 31.05.2017

POZOR !!! Agenda provozovny správy nemovitostí Praha 2 byla přestěhována. Nová adresa je Nehvizdská 22/8, Praha 9, Hloubětín

(02/17) Zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem 17.02.2017

Informace k nové službě zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem

(1/17) Změna adresy provozovny Praha 2 03.01.2017

POZOR !!! Provozovna správy nemovitostí Praha 2 byla přestěhována. Nová adresa je J.Masaryka 257/26, Praha 2. Úřední hodiny zůstávají beze změny.

(07/16) Novela zákona - daň z nabytí nemovitosti platí kupující 01.11.2016

Od 1. listopadu 2016 budou místo prodávajícího platit daň z nabytí nemovitosti kupující. Začne platit novela zákona, která zároveň ruší povinnost ručení za daň. Sazbu daně novela nemění.

(06/16) Odpovědi na dotazy týkající se aplikace „Informace GFŘ k uplatňování zákona o DPH u nemovitých věci po 1. 1. 2016“ (dále jen „Informace“) 12.10.2016

Odpovědi na dotazy týkající se aplikace „Informace GFŘ k uplatňování zákona o DPH u nemovitých věci po 1. 1. 2016“ (dále jen „Informace“)

(05/16) Upozornění - změna provozovny Praha 8 24.06.2016

Dnem 23. 6. 2016 došlo ke sloučení provozoven Praha 8 a Praha 9. Sloučená provozovna Praha 8 a 9 je umístěna v nových prostorách na adrese Nehvizdská 22/8, Praha 9 – Hloubětín v přízemí budovy se samostatným vstupem zvenku. Vedoucí provozovny je…