Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies (viz Podmínky používání). Cookies jsou nutné pro fungování webu. Rozumím

Elektronická správa

Součástí poskytovaných služeb je zpřístupnění údajů zpracovávaných správcem prostřednictvím internetu.

Dle našich zkušeností přispívají  tyto služby ke zvýšení transparentnosti správy diky možnosti snadné kontroly činnosti správce i volených orgánů klienta a možnosti okamžité reakce na podněty. Samozřejmostí je zabezpečený přístup pouze pro oprávněné osoby. Elektronická správa umožňuje i efektivnější komunikaci s vlastníky bytů (družstevníky) nebydlícími v domě (mnozí pobývají i v zahraničí), případně s nájemci jejich bytů. (I tuto poměrně novou skutečnost pořizování bytů jako investice a jejich následné další pronajímání, která do jisté míry klade větší nároky na vzájemnou komunikaci vlastníků, komunikaci vlastníků se správcem i na faktické soužití v domě, je třeba brát v úvahu.)

Správa on-line

 K prohlížení údajů o Vašich nemovitostech, stavu finančních prostředků, stavu neplatičů, fakturace, stavu povinných revizí nabízíme klientům službu Správa on-line. Tato služba je k dispozici určeným zástupcům vlastníka domu, i jednotivým vlastníkům (nájemníkům) bytů. Rozdíl spočívá ve faktu, že zástupce objektu má přístup ke všem údajům, ale jednotlivý vlastník či nájemník má k dispozici pouze údaje o sobě.  Pro Vaši představu jsme připravili malou ukázku. Následujícím odkazem budete přesměrováni na přihlašovací stránku. V případě potíží či nejasností kontaktujte technickou podporu . Pro vstup do systému použijte tyto přihlašovací údaje :

  Optimalizováno pro prohlížeč

Firefox





Webové stránky

 Nabízíme také pro své klienty možnost vytvoření vlastního informačního portálu, který může sloužit jako zdroj informací nejen například pro členy družstev nebo i pro samotné nájemníky. Zde mohou být informování o různých aktualitách, plánovaných změnách nebo i o výsledcích shromáždění vlastníků apod.. Kromě těchto informací, zde mohou i návštěvníci zanechávat vzkazy a další připomínky.

Malou prezentaci naleznete zde na http://www.ikon.eu/ukazka

Jedná se o stránky napojené na jednoduchý publikační systém umožňující kompletní správu nad obsahem a to bez další znalosti tvorby stránek. Po přihlášení vstoupíte do administrace, kde je vše přehledně a intuitivně členěné. Pro správu nad obsahem vám stačí základní znalosti práce na PC a minimální znalost s textovým editorem jako je MS Word.

Pokud jste naším klientem a máte zájem o takový portál, napište nám na podpora@ikon.cz. V krátké době stránky zřídíme, zašleme přihlašovací údaje a můžete začít.

HELPDESK

je systém postavený na webovém rozhraní, které umožňuje uživatelům přístup odkudkoliv, kde je možnost připojení k internetu, stejně tak jako běžné internetové stránky.
Tento nástroj nám především umožní řešit problémy a požadavky mnohem rychleji, efektivněji a přehledněji než tomu bylo doposud a proto věříme, že
bude přínosem i  pro vás.

Výhody služby:

  • možnost zadávat požadavky  on-line
  • sledování  průběhu řešení Vašeho požadavku
  • osobní zodpovědnost
  • přehled o všech požadavcích a průběhu jejich řešení
  • informovanost všech zúčastněných
  • včetně příloh (fotografie, dokumenty ..)

    … a mnoho dalších 

 

Kontaktní formulář

Na váš dotaz odpovíme nejpozději do 24 hodin. Děkujeme.


777 757 183

Volejte v pracovní dny 8:00-16:00 hodin.

Aktuality

(01/18) GDPR 28.05.2018

Od 25. května 2018 se ochrana osobních údajů fyzických osob v České republice řídí novými pravidly. Tato nová pravidla vycházejí z evropské legislativy, konkrétně nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).

Ochrana…

(04/17) Daň z nabytí nemovitosti se vyměřovala od roku 2014 špatně. 29.11.2017

V rozhodnutí ze dne 28. 6. 2017, č. j. 4 Afs 88/2017 – 35 a v rozhodnutí ze dne 22. 8. 2017, č. j. 7 Afs 301/2016 - 70 dospěl Nejvyšší správní soud (dále jen „NSS“) při posuzování otázky, zda je součástí ceny sjednané daň z přidané hodnoty (dále jen…

(03/17) Změna adresy provozovny Praha 2 31.05.2017

POZOR !!! Agenda provozovny správy nemovitostí Praha 2 byla přestěhována. Nová adresa je Nehvizdská 22/8, Praha 9, Hloubětín

(02/17) Zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem 17.02.2017

Informace k nové službě zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem

(1/17) Změna adresy provozovny Praha 2 03.01.2017

POZOR !!! Provozovna správy nemovitostí Praha 2 byla přestěhována. Nová adresa je J.Masaryka 257/26, Praha 2. Úřední hodiny zůstávají beze změny.

(07/16) Novela zákona - daň z nabytí nemovitosti platí kupující 01.11.2016

Od 1. listopadu 2016 budou místo prodávajícího platit daň z nabytí nemovitosti kupující. Začne platit novela zákona, která zároveň ruší povinnost ručení za daň. Sazbu daně novela nemění.