Změnou dodavatele získáte

  • Nižší cenu el. energie - celková výsledná cena el. energie bude pro Vás o cca 6 - 10 % nižší, než je cena od stávajícího dodavatele, společnosti PRE a.s..
  • Pravidelné vyhodnocování odběru - ČE a.s provádí pravidelně vyhodnocení jednotlivých odběrů a následnou optimalizaci spotřeby, sazby a poplatků za hlavní jistič. Tím lze dosáhnout v některých případech další cenové úspory, a to dokonce i v položkách regulovaných služeb. 
  • Přesnou fakturaci - již žádná fakturace na základě odhadu spotřeby, stavy elektroměrů dodává odběratel (jako správci domu zařídíme - odečteme a nahlásíme).
  • Pravidelnou roční fakturaci - ČE a.s. fakturuje měsíční či čtvrtletní pevné zálohy (lze nastavit trvalý příkaz v bance), zúčtovacím obdobím je vždy kalendářní rok (leden až prosinec). Včasnou fakturací vždy za uplynulý kalendářní rok dochází k zjednodušení ročního vyúčtování služeb bez nutnosti dohadných položek či časového rozlišení fakturace. Faktury jsou zasílány poštou, elektronicky ve formátu pdf či v datové formě (přímý převod do účetnictví). Společná fakturace za všechny odběry je samozřejmostí.
  • Přístup do webového portálu - ČE a.s. umožňuje svým klientům nahlížet přímo do své webové aplikace s možností kontroly historie spotřeby, placení záloh či fakturace (s možností stáhnout si jakékoli faktury).

Co zůstává

Odpovědi na nejčastější dotazy!

Hlášení poruch a jejich odstraňování
za funkčnost distribuční soustavy elektrické energie je vždy odpovědný distributor - v případě Prahy společnost PREdistribuce, a.s. (nezaměňovat s PRE a.s.), řešení poruch v dodávce el. energie je tedy v případě jakéhokoli dodavatele vždy stejné jako dosud.

Kvalita dodávek el. energie
není ovlivňována dodavatelem elektrické energie, ale distributorem, tedy PREdistribuce a.s.

Jedna faktura za el. energii
i nadále budete dostávat pouze jednu fakturu, a to jak za dodávku el. energie, tak i za služby distributora (např. namísto od PRE a.s. od ČE a.s.).

Kontaktní formulář

Na váš dotaz odpovíme nejpozději do 24 hodin. Děkujeme.


777 757 183

Volejte v pracovní dny 8:00-16:00 hodin.

Aktuality

(04/17) Daň z nabytí nemovitosti se vyměřovala od roku 2014 špatně. 29.11.2017

V rozhodnutí ze dne 28. 6. 2017, č. j. 4 Afs 88/2017 – 35 a v rozhodnutí ze dne 22. 8. 2017, č. j. 7 Afs 301/2016 - 70 dospěl Nejvyšší správní soud (dále jen „NSS“) při posuzování otázky, zda je součástí ceny sjednané daň z přidané hodnoty (dále jen…

(03/17) Změna adresy provozovny Praha 2 31.05.2017

POZOR !!! Agenda provozovny správy nemovitostí Praha 2 byla přestěhována. Nová adresa je Nehvizdská 22/8, Praha 9, Hloubětín

(02/17) Zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem 17.02.2017

Informace k nové službě zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem

(1/17) Změna adresy provozovny Praha 2 03.01.2017

POZOR !!! Provozovna správy nemovitostí Praha 2 byla přestěhována. Nová adresa je J.Masaryka 257/26, Praha 2. Úřední hodiny zůstávají beze změny.

(07/16) Novela zákona - daň z nabytí nemovitosti platí kupující 01.11.2016

Od 1. listopadu 2016 budou místo prodávajícího platit daň z nabytí nemovitosti kupující. Začne platit novela zákona, která zároveň ruší povinnost ručení za daň. Sazbu daně novela nemění.

(06/16) Odpovědi na dotazy týkající se aplikace „Informace GFŘ k uplatňování zákona o DPH u nemovitých věci po 1. 1. 2016“ (dále jen „Informace“) 12.10.2016

Odpovědi na dotazy týkající se aplikace „Informace GFŘ k uplatňování zákona o DPH u nemovitých věci po 1. 1. 2016“ (dále jen „Informace“)