Asistence při řešení pojistných událostí

V případě zjištění škody Vám doporučujeme následující postup:

Na tomto místě si stáhněte interní dotazník pro hlášení pojistné události, kde naleznete přehledný seznam informací, které nemáme sami k dispozici a potřebujeme je od Vás pro nahlášení škody. Údaje stačí doplnit volným textem a v rozsahu, který je Vám aktuálně známý. Vyplněný dotazník nám zašlete jako přílohu e-mailem. Pojistnou událost nám samozřejmě můžete nahlásit i prostým e-mailem nebo telefonicky.

Seznamte se prosím i s následujícími informacemi a pokyny:

  • Partnerem společnosti IKON při správě Vašeho domu je výbor SVJ, popř. představenstvo BD. Nejste-li členem výboru / představenstva, tak v případě, že jste škodu zaznamenal/a jako první, bez zbytečného odkladu informujte výbor / představenstvo.
  • Doporučujeme, aby výbor / představenstvo nebo jiná pro tento případ pověřená osoba, s přihlédnutím k povaze škody, poté co nejdříve informovali příslušného pracovníka společnosti IKON, který má na starost správu Vašeho domu (technik, popř. vedoucí provozovny), popř. technického ředitele společnosti IKON Ing. Pospíšila nebo obchodního zástupce České pojišťovny Ing. Weinzettla (kontakty viz níže).
  • Podstatné pro úspěšnou likvidaci je určení příčiny vzniku škody, která samozřejmě musí být jedním z pojištěných rizik dle uzavřených rámcových smluv, popř. dle individuálních ujednání pro Váš dům. Plné texty platných rámcových smluv i pojistných podmínek naleznete v sekci „Jak to funguje“. Poradíme Vám, zda lze zjištěnou škodu považovat za pojistnou událost v souladu s uzavřenými smlouvami a platnými pojistnými podmínkami a pokud ano, za jakých podmínek ji lze likvidovat. Dohodneme se s Vámi, které úkony v rámci hlášení škody a doložení potřebných dokladů zajistíme Vaším jménem a které provedete sami.
  • Co nejdříve (v každém případě ale před provedením opravy) pořiďte vlastní fotodokumentaci škody a je-li to zřejmé a technicky možné, též příčiny jejího vzniku, popř. požádejte naše pracovníky o spolupráci při pořízení fotodokumentace.
  • Zaznamenejte si přesné datum a čas vzniku události, popř. datum (a čas) zjištění a datum (a čas), kdy byla věc naposledy viděna v pořádku, upřesnění popisu místa škody v rámci budovy a dále, kdo škodu zjistil a jeho kontaktní údaje (telefon, e-mail).
  • Sestavte stručný popis příčiny škody (popis škodního děje).
  • Sestavte stručný popis rozsahu škody, včetně odhadu její předpokládané výše.
  • V případě, že se jedná o pojistnou událost z pojištění odpovědnosti, si zaznamenejte identifikační údaje poškozeného, příp. svědků (včetně jejich kontaktních údajů); jde-li o poškození motorového vozidla, též tovární značku, typ vozidla a registrační značku; dále číslo účtu poškozeného pro výplatu pojistného plnění.
  • V případě pojistných událostí v důsledku vloupání, odcizení, vandalismu apod. je nezbytné událost neprodleně nahlásit na příslušný útvar Policie ČR. Protokol a následně i usnesení je třeba připojit jako přílohu k hlášení události, popř. dodatečně v průběhu likvidace doplnit do dokumentace. Máte-li tyto dokumenty k dispozici, prosím předejte nám je, popř. se dohodněte s naším pracovníkem zajišťujícím správu domu, že hlášení Policii ČR zajistí.
  • Budete-li sami zajišťovat odstranění škody, předejte nám prosím následně i všechny doklady dokumentující náklady na odstranění škody (zejména faktury, příp. další související dokumenty).

Budeme-li hlásit škodu Vaším jménem (tuto variantu doporučujeme), předejte nám výše uvedené informace a dokumenty, nejlépe elektronicky, s přiloženými dokumenty ve formátech MS Word, MS Excel, PDF či JPG. Po zaregistrování škody v systému České pojišťovny Vám sdělíme číslo škodní události.

Škodu můžete nahlásit i sami prostřednictvím příslušného interaktivního formuláře na webu České pojišťovny.

Tím začne proces likvidace pojistné události.

Průběh likvidace škodní události můžete dále sledovat na webu České pojišťovny pod jejím číslem, pro přístup je třeba dále zadat IČ společnosti IKON 45800031. V interaktivním formuláři je zároveň možno doplňovat další dokumenty požadované pojišťovnou. V případě potřeby můžete komunikovat i přímo s určeným likvidátorem České pojišťovny, jehož kontaktní údaje Vám budou sděleny.

Po dokončení procesu likvidace škody Vás budeme informovat o výsledku, pokud Vás pojišťovna nevyrozumí přímo.

V případě dotazů nebo jakýchkoliv problémů nás laskavě kontaktujte:

IKON spol. s r. o.,
ředitelství společnosti, Nehvizdská 22/8, 198 00 Praha 9

Ing. Petr Pospíšil, technický ředitel
e-mail: pospisil@ikon.cz, tel. 281 862 741, 777 707 447

Tomáš Kratochvíl, obchodní ředitel
e-mail: kratochvil@ikon.cz, tel. 281 862 741, 777 757 959


Česká pojišťovna, a.s.,
pojištění průmyslu a podnikatelů, Molákova 576/11, 186 00 Praha 8

Ing. Karel Weinzettl, specialista podnikatelského pojištění
e-mail: karel.weinzettl@ceskapojistovna.cz, tel. 224 555 540, 603 112 164

Ing. Jan Nevrtal, oblastní ředitel podnikatelského pojištění
e-mail: jan.nevrtal@ceskapojistovna.cz , tel. 224 555 587, 603 558 130

Kontaktní formulář

Na váš dotaz odpovíme nejpozději do 24 hodin. Děkujeme.


777 757 183

Volejte v pracovní dny 8:00-16:00 hodin.

Aktuality

(03/17) Změna adresy provozovny Praha 2 31.05.2017

POZOR !!! Agenda provozovny správy nemovitostí Praha 2 byla přestěhována. Nová adresa je Nehvizdská 22/8, Praha 9, Hloubětín

(02/17) Zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem 17.02.2017

Informace k nové službě zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem

(1/17) Změna adresy provozovny Praha 2 03.01.2017

POZOR !!! Provozovna správy nemovitostí Praha 2 byla přestěhována. Nová adresa je J.Masaryka 257/26, Praha 2. Úřední hodiny zůstávají beze změny.

(07/16) Novela zákona - daň z nabytí nemovitosti platí kupující 01.11.2016

Od 1. listopadu 2016 budou místo prodávajícího platit daň z nabytí nemovitosti kupující. Začne platit novela zákona, která zároveň ruší povinnost ručení za daň. Sazbu daně novela nemění.

(06/16) Odpovědi na dotazy týkající se aplikace „Informace GFŘ k uplatňování zákona o DPH u nemovitých věci po 1. 1. 2016“ (dále jen „Informace“) 12.10.2016

Odpovědi na dotazy týkající se aplikace „Informace GFŘ k uplatňování zákona o DPH u nemovitých věci po 1. 1. 2016“ (dále jen „Informace“)

(05/16) Upozornění - změna provozovny Praha 8 24.06.2016

Dnem 23. 6. 2016 došlo ke sloučení provozoven Praha 8 a Praha 9. Sloučená provozovna Praha 8 a 9 je umístěna v nových prostorách na adrese Nehvizdská 22/8, Praha 9 – Hloubětín v přízemí budovy se samostatným vstupem zvenku. Vedoucí provozovny je…